Menu Timur Tengah Berasaskan Daging, Aromanya Sahaja Sudah Membuka Selera.

Menu Timur Tengah Berasaskan Daging, Aromanya Sahaja Sudah Membuka Selera.
Fri, 12 Oct 2018 By rasanakmasak
Masyarakat Arab memang suka dengan sajian daging. Sajian seperti kebab dan shawarma ada sahaja dijual di restoran Arab di negara kita. Tetapi sebenarnya ada banyak lagi menu berasaskan daging yang cukup popular dari negara Timur Tengah ini.Jom kita cuba m >>READ MORE

ViRealHUB.com | Organic and Viral Social Traffic Hub


loading...

Sudah serik bercinta, wanita cantik ini cari calon suami yang serius untuk terus mendirikan rumah taSudah serik bercinta, wanita cantik ini cari calon suami yang serius untuk terus mendirikan rumah ta
Tue, 13 Feb 2018 04:00 | Hits : 34 | MY

Trafik Perlahan Dari Arah Pantai Timur Menuju Ibu NegaraTrafik Perlahan Dari Arah Pantai Timur Menuju Ibu Negara
Sun, 18 Feb 2018 02:00 | Hits : 30 | MY

Terengganu: Bas Dua Alam Sudah TibaTerengganu: Bas Dua Alam Sudah Tiba
Sun, 18 Feb 2018 18:00 | Hits : 28 | MY

'Saya terdengar dia cuba buka pintu' - Orang tengah sibuk, dia buat kerja (mencuri)'Saya terdengar dia cuba buka pintu' - Orang tengah sibuk, dia buat kerja (mencuri)
Wed, 21 Feb 2018 11:00 | Hits : 19 | MY

Gambar tunang sudah pun berganti kapsyen, kisah Sufian Suhaimi buat ramai netizen sebakGambar tunang sudah pun berganti kapsyen, kisah Sufian Suhaimi buat ramai netizen sebak
Wed, 21 Feb 2018 22:00 | Hits : 26 | MY

Russia mahu Majlis Keselamatan bertindak isu Ghouta TimurRussia mahu Majlis Keselamatan bertindak isu Ghouta Timur
Thu, 22 Feb 2018 05:00 | Hits : 21 | MY

Rambut Rosak? Tak Perlu Belanja Banyak, Rawat Dengan Daun Kari Sahaja!Rambut Rosak? Tak Perlu Belanja Banyak, Rawat Dengan Daun Kari Sahaja!
Fri, 23 Feb 2018 13:00 | Hits : 20 | MY

Sudah jatuh ditimpa tangga, selepas rumah dirompak, Izram Dinzly kemalangan
Sat, 24 Feb 2018 08:00 | Hits : 29 | MY

Wow!!! Resipi Kek Buah Paling Mudah. Hanya Guna 3 Bahan Sahaja.Wow!!! Resipi Kek Buah Paling Mudah. Hanya Guna 3 Bahan Sahaja.
Sun, 25 Feb 2018 10:00 | Hits : 30 | MY

Kalau Mandi Nampak Rambut Berselerak, Jangan Takut,Bukan Rambut Hantu, Tu Isteri Kita Punya, 5 PunKalau Mandi Nampak Rambut Berselerak, Jangan Takut,Bukan Rambut Hantu, Tu Isteri Kita Punya, 5 Pun