Cikgu Sebak Hadiah Dari Murid,ingatkan Coklat Rupa-rupanya..


2022-05-21 | By kelimerah | 17 Hits

nbspTidak dinafikan sempena sambutan Hari Guru pada tanggal 16 Mei dimeriahkan dengan pelbagai aktiviti yang menarik dan menghiburkan Bagaikan sudah menjadi tradisi anakanak kecil yang berlumbalumba untuk memberikan hadiah kepada guru mereka sebagai tanda penghargaan kepada jasajasa guru merekaNamun berbeza pula dengan murid yang kurang kemampuan untuk membeli hadiah tetapi tetap berusaha untuk memberi hadiah sebagai tanda penghargaan yang mengajarnyaKisah ini dikongsikan sendiri daripada seorang gurunbsp CikguNik yang memuat naik mengen >>READ MORE

ViRealHUB.com | Organic and Viral Social Traffic Hub


no imageSetahun Suruh Anak Tuisyen Tanpa Jemu, Ayah Kecewa Anak Dapat 6/100 Ujian Matematik
Wed, 29 Jun 2022 06:31 | Hits : 1 | MY

Seorang bapa di China menangis kerana anaknya hanya mendapat enam markah daripada 100 dalam peperiksaan akhir tahun matematiknya setelah melakukan tuisyen kendiri kepada selama setahun Sebuah video dimuat naik memaparkan seorang bapa sedang menangis dan mengesat air mata di dalam bilik tidur mendapat perhatian ramai walaupun menyayat hati tetapi menghiburkan Baca jugaKakitangan Perubatan Cuai...

no imageOrang Sekarang Biasa Buat Silap Dalam Kewangan? Lihat Apa Kata Mereka Yang Berpengalaman
Wed, 29 Jun 2022 06:31 | Hits : 2 | MY

Pernah dengar ungkapan 8220kehidupan sebenar bermula pada angka 308221Bagi anda yang sudah mencecah umur 30 tahun sudah pasti memahami maksud tersirat di sebalik ungkapan ini Ketika mula berusia 30 tahun sikap perlu lebih matang terutama hal kewangan Maklumlah ada yang bakal menempuhi alam perkahwinan menimang cahaya mata buat keputusan beli rumah baru dan akhirnya bersara nanti Ra...

no image3 Versi Legenda Cik Siti Jalang
Wed, 29 Jun 2022 07:30 | Hits : 11 | MY

Abang malam colour apa Colour hitam Salaahhh Habis tu Kalajengking Innalillah settle Kalau korang berani tengok ni httpsshopeee5zo0xEdM 9o ubaimz sejarah...

no imagePastikan visa furada tulen, ada penerbangan dan penginapan
Wed, 29 Jun 2022 02:03 | Hits : 2 | MY

KUALA LUMPUR Umat Islam di negara ini dinasihatkan supaya lebih teliti dan berhatihati sebelum menggunakan khidmat manamana pihak yang menawarkan visa furada bagi menunaikan ibadah hajiMenteri di Jabatan Perdana Menteri Hal Ehwal Agama Datuk Idris Ahmad berkata ini bagi mengelakkan mereka daripada menjadi mangsa penipuan pihakpihak yang tidak bertanggungjawab menawarkan pakej haji palsu ...

no imageLelaki Berang Peniaga Kenakan Caj Kuah "Kuah pun nak berkira jugak ke"
Wed, 29 Jun 2022 03:00 | Hits : 5 | MY

nbspBagi seseorang yang menjalankan perniagaan pastinya mereka terpaksa berdepan dengan pelbagai ragam pelanggan lebihlebih dengan keadaan ekonomi yang tidak menantu sekarang iniTerbaru tular sebuah video di laman TikTok apabila seorang pelanggan mempersoalkan caj untuk kuah makanan yang dikenakan oleh peniagaMemang zaman sekarang memang tak perlu mengira kuah keMenerusi video yang dikong...

no imageDayus! Didakwa Plan Culik Anak & Pukul Lufya, Bekas Suami Tegaskan Semua Fitnah
Wed, 29 Jun 2022 07:30 | Hits : 10 | MY

Semalam media sosial digemparkan dengan satu khabar mengenai pelakon Lufya dipukul dengan kayu di bahagian kepala dan badan kerana ingin menyelamatkan anaknya dari diculik di sebuah taman Perkhabaran tersebut telah meraih banyak perhatian dari orang ra...

no imageDigi-Celcom: Yoodo Perlu Cari Pemilik Baru
Wed, 29 Jun 2022 14:30 | Hits : 9 | MY

SKMM telah mengeluarkan kenyataan bahawa pihaknya meluluskan permohonan gabungan antara Celcom dan DigiAntara syarat ditetapkan SKMM usaha tersebut dijalankan ke proses seterusnya perkhidmatan Yoodo di bawah Celcom perlulah dilupuskanMenurut kenyataan...

no imagePolis Buru 'Datuk Scammer' Kes Projek Naik Taraf Jalan Raya Tak Wujud di Sabah
Wed, 29 Jun 2022 06:31 | Hits : 1 | MY

POLIS sedang mencari individu dikenali Datuk Yusri Yusuh berhubung kes penipuan projek naik taraf jalan raya yang tidak wujud di Sabah Polis menerima lapan laporan berhubung kes penipuan tersebut dengan anggaran kerugian RM193 juta Datuk Yusri Yusuh dikatakan memperdaya mangsa dengan menawarkan projek naik taraf jalan tidak wujud dan mangsa diminta membuat bayaran deposit untuk mendapatkan...

no imagePendedahan Tajuddin boleh cetuskan perpecahan dalam Umno
Wed, 29 Jun 2022 01:31 | Hits : 13 | MY

Pensyarah kanan UM berkata pendedahan Tajuddin barubaru ini juga mengesahkan dakwaan wujud dua kem dalam Umno...

no imagePKINK peruntuk RM140,000 usahawan kecil sejak 2020
Wed, 29 Jun 2022 09:03 | Hits : 2 | MY

Oleh MUHAMMAD ARIF ISMAILKOTA BHARU Perbadanan Kemajuan Iktisad Negeri Kelantan PKINK membelanjakan hampir RM140000 bagi membantu Perusahaan Mikro Kecil dan Sederhana PMKS sejak tahun 2020Ketua Eksekutif Kumpulan PKINK Ab Aziz Yunus berkata seramai 16 usahawan PMKS dalam pelbagai sektor menerima bantuan dalam bentuk peralatan bagi meningkatan produkKatanya bantuan itu untuk membolehkan u...



Website Online Counter