Kanak-kanak Didakwa Jadi Mangsa Seksual Anak Pengasuh


Kanak-kanak Didakwa Jadi Mangsa Seksual Anak Pengasuh

Mon, 23 Nov 2020 | By edisiviral | 9 Hits

Kanakkanak didakwa jadi mangsa seksual anak pengasuh m Kuala Lumpur Seorang pekerja badan berkanun industri hiburan ditahan polis Selasa lalu selepas didakwa melakukan perbuatan seksual terhadap seorang kanakkanak lelaki yang dihantar ke rumah p >>READ MORE



ViRealHUB.com | Organic and Viral Social Traffic Hub


no imageHati-hati, sakit buah pinggang dalam kalangan kanak-kanak
Sun, 29 Nov 2020 11:01 | Hits : 2 | MY

SEMPENA HARI KANAKKANAK SEDUNIA LAZIMNYA masalah buah pinggang akan dikaitkan dengan golongan dewasa Namun dari aspek perubatan permasalahan itu juga boleh menyerang kanakkanak termasuk bayi Justeru para ibu bapa sememangnya dinasihatkan lebih pek...

no imagePerogol kanak-kanak tumbang ketika disebat 146 kali, merayu minta dikasihani
Sun, 29 Nov 2020 03:30 | Hits : 4 | MY

Seorang pesalah kes rogol tumbang dan merayu diberi belas kasihan ketika menjalani hukuman sebat dengan rotan di khalayak awamnbspLelaki berusia 19 tahun itu meraung ketika petugas hukum syariah bertopeng menyebab punggungnya menggunakan rotan dalam hukuman yang dilaksanakan di wilayah Aceh Indonesia selepas didapati melanggar hukum IslamnbspLelaki itu dijatuhkan hukuman sebat sebanyak 146 ...

no imageBeza usia 18 tahun, Siti Nurhaliza dipuji nampak sebaya dengan pengasuh
Sat, 28 Nov 2020 21:01 | Hits : 9 | MY

Umum mengetahui penyanyi tersohor Datuk Seri Siti Nurhaliza mempunyai seorang pengasuh untuk menjaga makan dan minum anaknya Siti Aafiyah yang kini berusia dua tahunBarubaru ini pengasuh berkenaan Dayah Zubit memuat naik sebuah posting di Instagram memaparkan aksinya membuat TikTok bersama penyanyi itu yang lebih mesra dipanggil TokTi ituMenerusi posting tersebut Dayah tidak menafikan penyan...

no imagePendakwah muda disyaki rogol: Polis minta mangsa lain tampil buat laporan
Sat, 28 Nov 2020 21:01 | Hits : 8 | MY

Berikutan penahanan seorang pendakwah selebriti atas dakwaan merogol pihak polis menyeru sekiranya terdapat individu lain yang mendakwa menjadi mangsa agar tampil membuat laporanMenerusi laporan Sinar Harian perkara itu ditegaskan oleh Ketua Penolong Pengarah Bahagian Siasatan Seksual Wanita dan Kanakkanak D11 Bukit Aman Asisten Komisioner Siti Kamsiah HassanMenurut Siti Kamsiah siasatan...

no image'Mangsa tak berdaya melawan' - Pendakwah Selebriti terpalit dengan kes rogol, direman 5 hari
Sat, 28 Nov 2020 17:30 | Hits : 8 | MY

Baru saja membuat laporan polis menafikan dakwaan rogol yang tersebar di Twitter malah menegaskan dakwaan itu adalah fitnah yang dianggap mahu menjejaskan reputasi maruah dan imejnya sebagai pendakwah Semalam pendakwa selebriti itu telah ditahan polis dan direman selama lima hari untuk membantu siasatannbspMenurut laporan media suspek berusia 25 tahun itu ditahan pada jam 11 malam kelmarin...

no imageDai Syed Didakwa R0gol, PU Abu Pula Luahkan Satu Kenyataan Yang Mengejutkan Orang Ramai
Sat, 28 Nov 2020 04:01 | Hits : 8 | MY

ISU melibatkan pendakwah muda DaiSyed yang didakwa mer0gol seorang gadis turut mendapat perhatian Pencetus Ummah PU Abu Sufyan yang tampil menyuarakan pandangannya berhubung isu itu Abu menegur sikap segelintir netizen yang disifatkan terlalu mudah m...

no imageLelaki Beri Gula-Gula, Duit RM5 Rogol Kanak-Kanak Perempuan Lapan Tahun Di Tahan Polis
Sat, 28 Nov 2020 00:30 | Hits : 6 | MY

ampnbspKOTA KINABALU Polis berjaya memberkas suspek kes rogol kanakkanak perempuan berusia 8 tahun di Inanam pada KhamisMenurut Ketua Polis Daerah Kota Kinabalu Habibi Majinji suspek seorang lelaki berusia 25 tahun tersebut ditahan ketika melalui jal...

no imageKerajaan Ayoh Pink- Kongsi Foto Nama Kiriman Parcel, Ramai Pernah Jadi Mangsa
Fri, 27 Nov 2020 13:31 | Hits : 6 | MY

Tak tahu la nak gelak ke atau kesian bila tengok ramai orang share gambar macam ni8230 Cuba bayangkan bila kita menantikan parcel sampai ke rumah sekali abang pos sebut 8216Ni rumah Muhd Al Fateh Usyuk Asyam ke8217 Confirm korang sendiri tak tahu nak mengaku tu nama korang atau tak kan Seorang pengguna Twitter dikenali sebagai alfatehazmi telah memuat naik foto parcel yang diterima k...

no imagePolis tahan selebriti rancangan realiti TV didakwa merogol
Fri, 27 Nov 2020 11:02 | Hits : 10 | MY

Polis tahan selebriti rancangan realiti TV didakwa merogol Dikemas kini 46 minit yang lalu Diterbitkan pada 27 Nov 2020 915A...

no image'Baru bertunang dah dapat kunci pendua?' - Bakal pengantin cuba rogol rakan serumah tunangnya didakw
Fri, 27 Nov 2020 10:30 | Hits : 6 | MY

Lelaki berusia 27 tahun didakwa di Mahkamah Sesyen Melaka atas pertuduhan cuba mencabul dan merogol rakan serumah tunangnya di Ayer Keroh lapor Utusan MalaysianbspAmirul Hanif Ibrahim bagaimanapun mengaku tidak bersalah terhadap tiga pertuduhan yang dibacakan terhadapanya di hadapan Hakim Elesabet Paya WannbspBerdasarkan pertuduhan pertama Amirul dituduh cuba merogol perempuan berusia 23 ...


Senarai Hotel Wajib Dikunjungi Cuti Sekolah
Fri, 27 Nov 2020 10:30 | Hits : 262 | MY


Website Online Counter