Manfaatkan Lebihan Nasi, Jom Buat Nugget Nasi Sedap Ni.


Manfaatkan Lebihan Nasi, Jom Buat Nugget Nasi Sedap Ni.

Wed, 16 Sep 2020 | By rasanakmasak | 5 Hits

Buka periuk tengoktengok ada banyak pulak lebihan nasi semalam Rezeki jangan dibuang dah jemu dengan nasi goreng bolehlah cuba menu nugget nasi yang sedap niNi dia resipi yang dikongsikan Fatin Damia kakak cantik mudah sangat membuatnya Kata fatinBoleh tambahkan sayur isi ayam atau keju di dalamnya jika suka Hidangkan panaspanas mesti habis sepiringJom semak resipi Nugget Nasi ringkas dari FatinNUGGET NASI DENGAN AYAMBAHANBAHAN 2 cawan nasi1 biji telur12 cawan isi ayam kisar optional Serbuk rotiGaram dan serbuk lada secukup ras >>READ MORE



ViRealHUB.com | Organic and Viral Social Traffic Hub


no image'Dari awal tak sedap hati sebab diorang sorok anak aku' - Ibu terkejut lihat keadaan anak, tempurung
Tue, 23 Jun 2020 21:01 | Hits : 43 | MY

Luluh hati wanita ini bila melihat anaknya hanya terbaring kaku dengan jahitan di kepala Hanya dapat melihat dari kejauhan dia begitu marah dengan kejadian yang menimpa anaknya lebihlebih lagi apabila dia dimaklumkan bahawa tempurung sebelah kanan anaknya sudah tiadaPuncanbsp di sebalik kejadian ininbsp masih tidak diketahui tetapi berdasarkan komen dari kenalan wanita berkenaan mangsa ...

no image12 Biskut Gerenti Rangup & Sedap dari Nor Shahidah. Gerenti Laku Sangat Ni
Wed, 27 Mar 2019 23:03 | Hits : 60 | MY

Biskut pelbagai rasa dan rupa yang menarik ni memang sedap dinikamati bilabila masa pun Ambil sebalang kunyah sambal menonton tv tautau licin aje balang tu Yang pasti hiasan dan corak biskut tu boleh membangkit selera sesiapa juanbspNah ni 12 aneka emailnbspprotected dari Nor Shahidah Mohd Mahayadin Yummilicios Cakes n Cookies sudi berkongsi 12 resipi biskut nbspbersama RASA Laku ke...

no imageCara Mudah Buat Air Asam Paling Sedap Untuk Ikan Bakar.
Thu, 29 Nov 2018 21:03 | Hits : 71 | MY

Tercaricari resipi Air Asam paling sedap Ini resipi yang anda kena cuba Air asam ni kalau kena dengan nasi panas ulam dan lauk ikan bakar memang bertambah nasi di pinggan Lebihlebih lagi jika ianya resipi air tangan orang tua duludulu Memang padu Walaupun hanya menggunakan bahan yang basic tapi hasilnya memang membuka selera Menerusi perkongsian Cikgu Afy Al Habibi beliau berkongsi ...

no imageResipi Ringkas 5 Hidangan Berasaskan Kentang Yang Tak Biasa Dibuat Tapi Punyalah Sedap
Wed, 12 Dec 2018 18:01 | Hits : 43 | MY

Stok kentang punyalah banyak di rumah Tak tahu dah nak masak apa dengan kentang ni Jom cuba buathidangan ini yang bahan utamanya adalah kentang Tak adalah asyikasyik kentang hanya jadi bahansampingan dalam kari ayam atau sup ayam kanKentang Lecek Dengan Isi KetamBahanbahan inti kentang100 gram mentega30 gram bawang putih dicencang150 gram krim masakan200 gram serbuk kentang50 gram bawang ...

no imageIni Idea Bijak Gabung Lauk Dengan Sayur Dalam Satu Menu Yang Sedap.
Thu, 07 Feb 2019 21:02 | Hits : 37 | MY

Korang kalau rasa sibuk dan tak cukup masa tapi nak juga masak sendiri Ini ada idea bagus korang boleh cuba Ideanya ialah campurkan lauk dengan sayur sekali dalam satu menu contoh Gulai Ikan Masin Dengan Terung Atau Kari Daging Dengan Rebungnbsp Tapi kalau korang ada idea lain boleh je cubanbsp Yang penting ada sayur dan lauk dalam satu menu lauk tambahannbsp boleh je goreng telur dad...

no imageSedapnya Salmon Orange, Ringkas Tapi Meyelerakan. Tak Pedas, Anak Kecil Confirm Suka
Thu, 09 May 2019 09:05 | Hits : 20 | MY

Bagi ibu yang mempunyai anak kecil mesti ligat berfikir sajian berbuka puasa yang tidak pedas tapi sedapApa kata hari ini cuba sajian salmon yang dikongsikan wanitanbspini Nampak sedap dan menyelerakan Confirm tak hanyir kerana ada campuran limau didalamnya Mungkin ada yang tidak suka sajian yang berkuah dengan lemak dan santan boleh lah mencuba sajian ringkas iniRasa masam manis ditambah ...

no image4 Hidangan Berasaskan Kismis, Sedap dan Lebih Sihat
Sat, 16 Nov 2019 13:01 | Hits : 32 | MY

Dengan sifatnya yang kaya dengan serat kismis amat bagus untuk diamalkan pengambilannya setiap hari Kismis sebenarnya adalah anggur yang dikeringkan Selain serat kismis turut ada vitamin mineral dan manfaat antioksidanWalau telah dikeringkan kismis masih tetap manis Pun begitu kalorinya rendah dan sesuai diamalkan oleh mereka yang mengawal pengambilan kalori dalam pemakananKismis juga mem...

no image4 Menu Ayam & Daging, Goreng-Goreng Yang Padu Sedapnya.
Thu, 24 Oct 2019 05:01 | Hits : 81 | MY

Anda hanya ada masa 30 minit nak sediakan hidangan makan malam atau tengahari tapi tak tahu nak masak lauk apa yang ringkas mudah dan tak guna banyak bahan tapi hasilnya sedap Jangan bimbang ini RASA kongsikan empat menu tak sampai 15 minit siap dua ayam dan dua lagi daging Sambil tunggu nasi masak bolehlah sediakan lauk dan sayurnyaRASA gerenti anakanak mahupun suami akan minta anda masak...

no imageSedap semalam sengsara sehayat [METROTV]
Sat, 12 Jan 2019 17:01 | Hits : 60 | MY

Mahaizura Abd Malik dan Syazwan Msar amhmetrocommy KUALA LUMPUR Jadi pasangan kekasih sehingga tamat pengajian saja Itu kontrak cinta yang diikat antara pasangan penuntut institusi pengajian tinggi IPT di negara ini yang kini menjadi trend membimba...

no imageTekak nak cendol durian sedap tapi ....
Sat, 09 Feb 2019 00:02 | Hits : 21 | MY

TIDAK tahu apa niat dia berbuat demikian tapi saya berterima kasih atas tindakannya itu kerana secara tidak langsung mempromosikan lagi kedai saya kata Pemilik Raja Cendol Taming Sari Muhammad Ariff Qayyum Mohd Zambri 25Menurut anak muda itu dia menyedari harga cendol dari premisnya tular dan didakwa mahal sejak dari semalam selepas menerima pesanan dari WhatsAppKatanya dia menganggap insi...


Senarai Hotel Wajib Dikunjungi Cuti Sekolah
Sat, 09 Feb 2019 00:02 | Hits : 262 | MY