Pantau Gejala Sakit Kepala Luar Biasa Dan Kes Lebam Selepas Menerima Vaksin Astrazeneca !


2021-05-05 | By ohsemput | 19 Hits

ampnbspPUTRAJAYA Sakit kepala luar biasa dan kesan lebam pada kulit antara gejala yang perlu diberi perhatian para penerima vaksin AstraZeneca dalam tempoh antara empat hari hingga empat minggu selepas menerima vaksin Covid19 tersebutMenteri Kesihatan >>READ MORE


ViRealHUB.com | Organic and Viral Social Traffic Hub


no imageHari Ibu 9 Mei | Sambut Hari Ibu dengan tayangan filem di Astro
Sat, 08 May 2021 04:00 | Hits : 7 | MY

Sempena Hari Ibu semua pelanggan Astro dapat meraikan ibu bapa yang dikasihi dan menikmati filem dan siri Hollywood Korea Cina dan tempatan bersama mereka di Astro melalui TV On Demand dan Astro GO dengan selamat di rumah SUBSCRIBE now Astro...

no imageBantah MBPP hapus sembelih ayam pasar basah di pulau
Sat, 08 May 2021 05:31 | Hits : 10 | MY

GEORGETOWN Tindakan Majlis Bandaraya Pulau Pinang MBPP untuk menghapuskan penyembelihan ayam di semua pasar basah di bahagian pulau yang berkuat kuasa pada 1 Jun depan mengundang bantahan peniagapeniaga ayamTindakan ini sekali gus menghapuskan konsep ayam segar di pasar basah yang tiada bezanya jualan ayam sejuk beku di pasar rayaMalah peniaga ayam bersungut dipaksa membeli peti pendingin c...

no imageAdakah tuntutan untuk khatam Al-Quran di bulan Ramadan?
Sat, 08 May 2021 05:31 | Hits : 9 | MY

SoalanAssalamualaiku m Saya ingin bertanya adakah terdapat tuntutan untuk kita mengkhatamkan alQuran di bulan Ramadan Ini kerana saya ada terdengar bahawa kita wajib khatam alQuran sekali setahun iaitu dalam bulan Ramadan Mohon pencerahan Terima kasihRingkasan jawapanKita digalakkan untuk memperbanyakkan amal ibadah di dalam bulan Ramadan termasuk amalan membaca alQuran Justeru kita ha...

no imageStatus OKU bukan penghalang jadi penunggang p-kelui
Sat, 08 May 2021 01:31 | Hits : 14 | MY

Walaupun mempunyai pekerjaan sepenuh masa Muhammad Sidek 22 membuat kerja sambilan sebagai penghantar makanan bagi menambah pendapatan...

no imageYang Penting Tak Rentas Negeri.. Netizen Mengusik Gara-Gara Fazura Shopping Raya Saat Akhir
Sat, 08 May 2021 04:00 | Hits : 7 | MY

Aktres jelita Nur Fazura dalam sebuah hantaran di media sosial mendedahkan bahawa dia kini dalam persiapan saatsaat akhir untuk menyambut lebaran tidak lama lagi Menerusi hantaran itu Fazura telah memuat naik sekeping foto dirinya sedang berada di seb...

no imageCara Buat Kuetiau Ladna Simple & Sedap.
Sat, 08 May 2021 07:01 | Hits : 8 | MY

Anda yang nak tahu bagaimana cara buat Kuetiau Ladna ia sangat mudah dan cepat disediakan walaupun ada dua bahagian penyediaan Pertama penyediaan kuetiau kicap dan kedua kuahnya Macam mana caranya follow sahaja resipi yang disediakan di bawah ini Anakanak gerenti suka kerana ia tidak pedas dan sedikit berkuah Resipi ini untuk kuantiti besar sesuai jika anda ingin bersedekah pada jiranjiran...

no imageNilai R-Naught | Naik 1.10, Terengganu kekal tertinggi
Sat, 08 May 2021 07:30 | Hits : 6 | MY

Dengan peningkatan kes baharu COVID19 mencecah lebih 4000 semalam ia turut menyaksikan kadar kebolehjangkitan atau RNaught wabak itu di negara ini meningkat semula Antara lain data dikongsi Ketua Pengarah Kesihatan Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah...

no imageLets Raya Vibes Dengan SHARP Re-Raya! Berpeluang Menang Hadiah Gempak
Sat, 08 May 2021 11:00 | Hits : 6 | MY

Cepatnya masa berlaludah nak Raya ke gais OMG Dah siap ke tu preparation nak Raya Ye lah kena juga beli baju Raya kuih Raya perabot dan barangan elektrik Raya pun haruslah beli juga Barulah meriah Raya hangpa tahun ni Masamasa macam ni lah promos...

no image5 Tips Penjagaan Rambut
Sat, 08 May 2021 11:00 | Hits : 3 | MY

Ramai diantara kita yang suka cuba warnakan rambut dengan bermacammacam colour tidak kira lah perempuan atau pun lelaki Untuk mendapatkan warna terang seperti ashy atau blonde anda perlu lah menjalani proses bleaching sehingga tiga atau empat kali supa...

no imagePekak & bisu bukan halangan, lelaki OKU gigih live FB jual pewangi kereta
Sat, 08 May 2021 04:00 | Hits : 8 | MY

Ketika pandemik ini pelbagai cara orang ramai mencari duit demi kelangsungan hidup Lebihlebih lagi kepada para peniaga kecil yang amat terkesan dengan Perintah Kawalan Pergerakkan PKP berikutan aktiviti di luar rumah amat terhad Jadi inisiatif tepa...



Website Online Counter