Guru-guru PASTI Sabah Ikuti Kursus Cepat Membaca Hadi & Huda

Guru-guru PASTI Sabah Ikuti  Kursus Cepat Membaca Hadi & Huda
Tue, 02 Oct 2018 By sukansentral
PASTI Negeri Sabah telah mengadakan Kursus Cepat Membaca Hadi & Huda ( CMHH) kepada guru-guru PASTI Negeri pada 29 dan 30 September, di sini baru-baru ini.Kursus tersebut telah disampaikan oleh Cikgu Ahmad Jaafar dari Institut Perguruan PASTI Mal >>READ MORE

ViRealHUB.com | Organic and Viral Social Traffic Hub


loading...

5 Tips berguna bagi anda yang sering mengantuk ketika membaca buku
Sun, 18 Feb 2018 13:00 | Hits : 31 | MY

6,100 orangutans killed? Rubbish, says Sabah Wildlife6,100 orangutans killed? Rubbish, says Sabah Wildlife
Mon, 19 Feb 2018 02:00 | Hits : 34 | MY

Tindakan Segera Berek Polis Yang Daif Di SabahTindakan Segera Berek Polis Yang Daif Di Sabah
Tue, 20 Feb 2018 01:00 | Hits : 34 | MY

'Saya mahu bermuhasabah diri dan menjadi Fathia yang baru''Saya mahu bermuhasabah diri dan menjadi Fathia yang baru'
Wed, 21 Feb 2018 13:00 | Hits : 44 | MY

Kaki Dato Seri Siti Nurhaliza membengkak kerana sarat mengandung, netizen bagi tips supaya cepat Kaki Dato Seri Siti Nurhaliza membengkak kerana sarat mengandung, netizen bagi tips supaya cepat
Fri, 23 Feb 2018 06:00 | Hits : 39 | MY

Sabah will lose tourists to Philippines without shark-finning ban, says state ministerSabah will lose tourists to Philippines without shark-finning ban, says state minister
Fri, 23 Feb 2018 13:00 | Hits : 35 | MY

Pesakit asma, pastikan anda guna inhaler yang betul!Pesakit asma, pastikan anda guna inhaler yang betul!
Sat, 24 Feb 2018 03:00 | Hits : 32 | MY

Kajian : Internet Anda Lembap Macam Siput? Rangkaian 4G Di Malaysia Dikenal Pasti Antara Paling LembKajian : Internet Anda Lembap Macam Siput? Rangkaian 4G Di Malaysia Dikenal Pasti Antara Paling Lemb
Sat, 24 Feb 2018 03:00 | Hits : 32 | MY

Pikat Suami Dengan Hidangan Seafood, Pasti Bertambah Kasih Sayang!Pikat Suami Dengan Hidangan Seafood, Pasti Bertambah Kasih Sayang!
Sat, 24 Feb 2018 17:00 | Hits : 36 | MY

Layan Air Lai Chi Kang Boleh Redakan Panas Dalam Badan. Pasti Segar!Layan Air Lai Chi Kang Boleh Redakan Panas Dalam Badan. Pasti Segar!
Sat, 24 Feb 2018 17:00 | Hits : 57 | MY


Senarai Hotel Wajib Dikunjungi Cuti Sekolah