'Trauma nak makan sebelum naik bas - sakit dapat, malu pun dapat'

'Trauma nak makan sebelum naik bas - sakit dapat, malu pun dapat'
Fri, 12 Oct 2018 By terbocor
"Sejak hari itu, memang 'trauma' dah nak makan sebelum naik bas ekspres"Lagi empat jam untuk sampai ke destinasi kot, tapi tali perut ini tiba-tiba macam dipintal-pintal kat dalam. Bersama rasa senak, memulas-mulas dan panik yang bercampur baur penulis me >>READ MORE

ViRealHUB.com | Organic and Viral Social Traffic Hub


loading...

Begini cara nak dapatkan beg bagasi percuma daripada Air Asia yang ramai tak tahuBegini cara nak dapatkan beg bagasi percuma daripada Air Asia yang ramai tak tahu
Fri, 09 Feb 2018 04:00 | Hits : 86 | MY

Sejarah Seluar Jeans Levi's Sebelum Menjadi Popular Di Seluruh DuniaSejarah Seluar Jeans Levi's Sebelum Menjadi Popular Di Seluruh Dunia
Fri, 09 Feb 2018 22:00 | Hits : 61 | MY

Isu Baitulmaqdis. Individu Ini Kongsi Pendapat DEDAH Perkara Disebaliknya Yang Berlaku !!!Isu Baitulmaqdis. Individu Ini Kongsi Pendapat DEDAH Perkara Disebaliknya Yang Berlaku !!!
Tue, 13 Feb 2018 21:55 | Hits : 25 | MY

Pribumi: DAP Mendapat Terlalu Banyak Peruntukan Kerusi
Wed, 14 Feb 2018 03:00 | Hits : 33 | MY

Tak rasa bersalah ke curi hak orang lain?  Lelaki ini kesal sikap individu menipu untuk dapat tajTak rasa bersalah ke curi hak orang lain? Lelaki ini kesal sikap individu menipu untuk dapat taj
Sun, 18 Feb 2018 13:00 | Hits : 34 | MY

Memali: Kerajaan Perlu Kaji Pelbagai Aspek Sebelum Tubuh RCIMemali: Kerajaan Perlu Kaji Pelbagai Aspek Sebelum Tubuh RCI
Sun, 18 Feb 2018 17:00 | Hits : 24 | MY

SUMBANGAN DERMA KEPADA PESAKIT KRITIKAL SEBENARNYA BOLEH DIPOTONG CUKAI
Mon, 19 Feb 2018 11:00 | Hits : 20 | MY

'Dia block nombor janda tu sebelum balik rumah' - Curang, isteri 'jual' suami di Carousell'Dia block nombor janda tu sebelum balik rumah' - Curang, isteri 'jual' suami di Carousell
Tue, 20 Feb 2018 13:00 | Hits : 101 | MY

Inikah Yang Dinamakan Penderitaan Rakyat Di Bawah BN?Inikah Yang Dinamakan Penderitaan Rakyat Di Bawah BN?
Tue, 20 Feb 2018 18:00 | Hits : 22 | MY

9 Makanan Kat Dapur Boleh Membantu Menguruskan Badan Secara Selamat!9 Makanan Kat Dapur Boleh Membantu Menguruskan Badan Secara Selamat!
Wed, 21 Feb 2018 16:39 | Hits : 28 | MY


Senarai Hotel Wajib Dikunjungi Cuti Sekolah